محل لوگو

قویترین داروی هموروئید چیست؟ بهترین پماد برای درمان بواسیر


داروی بواسیر یکی از روشهای پرطرفدار و تا حدودی تاثیرگذار برای رفع علائم این بیماری است. دسته ای دیگر از بیماران تصور می کنند، درمان دارویی هزینه کمتری برای آنها داشته و سریع تر به نتیجه میرسند. پس مصرف دارو را در ارجحیت درمان قرار میدهند. قبل از بررسی نتیجه استفاده از دارو در درمان این بیماری، چند دارو و بهترین پماد برای بواسیر و قویترین داروی هموروئید را معرفی و به درمان بیرون زدگی مقعدی با پماد می‌پردازیم :

 از آنجایی که بواسیر (رگ های متورم شده) داخل کانال مقعد و یا بر روی دریچه مقعدی ایجاد می شود. معاینه این موضع برای بسیاری از بیماران ناخوشایند است. بنابراین ترجیح می دهند، بدون مشورت با پزشک، دارو یا پماد مورد نظر را تهیه کرده و استفاده کنند. دسته ای دیگر از بیماران تصور می کنند، درمان دارویی هزینه کمتری برای آنها داشته و سریع تر به نتیجه میرسند. پس مصرف دارو را در ارجحیت درمان قرار میدهند.
داروی بواسیر – پماد هموروئید چیست؟
پماد هموروئید
بیمار بواسیر یا هموروئید شایع ترین عارضه مقعدی است که در اثر تورم و گشاد شدن دیواره سیاهرگ های کانال مقعدی ایجاد میشود. در اثر این بیماری زائده ای شبیه به گوشت اضافه از مقعد خارج میشود. برای آشنایی با علت و علائم و نشانه های این بیماری صفحه بواسیر چیست را ممطالعه کنید

بهترین درمان قطعی برای از بین بردن بواسیر داخلی و هموروئید خارجی جراحی است. امروزه جراحی به دو روش سنتی و لیزر انجام میشود. مزایای مختلف لیزر در مقایسه با جراحی سنتی موجب شده بیماران بیشتر به انجام لیزر تمایل نشان دهند. با انجام یک جلسه لیزر سرپایی؛ بدون درد یا خونریزی از این بیماری رها خواهید شد. برای اطلاعات بیشتر صفحه انواع روشهای عمل بواسیر را مطالعه کنید . در ادامه بهترین و قوی‌ترین داروی هموروئید را معرفی خواهیم کرد.

مشاوره آنلاین در واتساپ
جهت مشاوره رایگان و یا رزرو نوبت ویزیت به این شماره در واتساپ پیام دهید.

۰۹۱۹۸۷۷۰۲۸۴
داروی آنتی هموروئید، بهترین پماد برای درمان بواسیر
پماد برای درمان بواسیر
پماد آنتی هموروئید، بهترین پماد برای درمان بواسیر است. این پماد (یا شیاف) بر پایه گیاهان دارویی تهیه شده و می تواند انواع هموروئید را درمان نماید.

تاثیرات :
این پماد درمان بواسیر در زنان دارای اثرات قابض، ضد التهاب و ضد درد است. آنتی هموروئید خارش و سوزش را نیز در کوتاه ترین زمان ممکن از بین می برد.

طریقه مصرف :
از این دارو می توان 3 – 4 بار در روز استفاده نمود. مصرف آن تا 7 روز مجاز است. بعد از این مدت زمان و در صورت عدم بهبود می بایست مصرف دارو را قطع و با پزشک در این مورد مشورت نمایید. بهترین زمان مصرف این پماد بعد از اجابت مزاج است. قبل از مصرف این پماد در دوران بارداری با پزشک خود مشورت نمایید.

نیتروگلیسیرین، قوی‌ترین دارو برای بواسیر
پماد نیتروگلیسیرین (گیلسیرین تری نیترات) یکی از انواع داروهای درمان بیرون زدگی مقعدی با پماد است و مناسب برای رفع این بیماری است. این دارو هنگام جذب در بدن NO یا نیتریک اسید، ترشح می کند.

تاثیرات :
نیتروگلیسیرین از طریق ترشح NO موجب گشاد شدن عروق خونی و شل شدن عضلات می گردد. پس با افزایش گردش خون می تواند به درمان بیماری کمک کند. مصرف این داروی بواسیر خارجی در رفع درد و سوزش و نیز بهبود بیماری موثر است.

طریقه مصرف :
این دارو را می توانید بسته به شدت علائم هر 8 -12 ساعت یکبار مصرف کنید. طول مصرف دارو نیز 6 – 8 هفته می باشد.

هشدار ها : مصرف این دارو ممکن است باعث سردرد، سرگیجه و کاهش فشار خون گردد. همچنین مصرف همزمان آن با انواع سالسیلات ها مثل آسپرین ممنوع است.

هیدروکورتیزون، قویترین داروی هموروئید
هیدروکورتیزون داروی پرکاربردی است که از آن جهت درمان جوش، نیش و خارش استفاده میشود. این پماد دارای خاصیت مرطوب کنندگی و ضد التهابی است. به همین جهت می توان از آن برای درمان هموروئید خارجی و داخلی نیز استفاده نمود. این دارو در داروخانه ها قابل دسترسی است و بدون نسخه عرضه میشود.

تاثیرات :
با مصرف این پماد بواسیر می توان درد، خارش، سوزش و تورم بیماری را تسکین داد.

طریقه مصرف :
میزان مصرف دارو بسته به نظر پزشک و میزان التهاب دارد. اما معمولاً مصرف آن یک تا دو بار در روز مجاز است. از تماس این دارو با نواحی مخاطی بدن مثل دهان، بینی، واژن پرهیز کنید. مصرف دارو برای هموروئید در زنان باردار و شیرده باید با مجوز پزشک باشد. بیماران دیابتی می بایست قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.

پماد لیدوکائین
عکس پماد هموروئید
یک روش سریع برای درمان درد بواسیر مصرف پماد لیدوکائین است. این پماد بواسیر از طریق ایجاد انسداد در کانال کلسیم سلول ها از انتقال پیامهای عصبی جلوگیری می کند. همچنین می تواند درد را متوقف کند.

تاثیرات :
لیدوکائین نوعی بی حس کننده موضعی است. پس به سرعت درد بیماری را از بین می برد. به علاوه تداوم در مصرف دارو می تواند التهاب و تورم را نیز کاهش دهد.

طریقه مصرف :
در مورد تعداد و میزان مصرف این دارو با پزشک خود مشورت کنید. معمولاً پس از حدود 5 دقیقه زمان تاثیرات این دارو احساس می‌شود. مصرف طولانی مدت این پماد هموروئید ممنوع است. همچنین مصرف این داروی در دوران بارداری و یا حساسیت موضعی ممنوع است.

  انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 34

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما